reklama

Mirka, Boris a ja - (AYA)

Kým mi neprišiel jeden anjelsky e-mail, vôbec som netušil, že existuje Boris Lettrich, či skupina AYA. Anjelsky preto, lebo bol taký úprimný, nevinne – spontánny, preto som hneď vedel že ho písal anjel s čistou dušou. Po prvej správe nasledovali ďalšie a tak vznikol článok ktorý vysvetlí všetky podrobnosti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (30)

Miriama Okšová a jej zážitky z koncertu:

Ahojte, no ako začať... Jedného dňa sme sa v škole dozvedeli, že ideme na výchovný koncert proti drogám. No samozrejme, prvé čo mi napadlo bolo, že sa ulejeme zo školy. Ale na druhej strane som sa tam aj tešila, pretože milujem hudbu a vedela som že na tomto výchovnom koncerte sa určite budú hrať pesničky :)
Prišli sme tam, vedľa mňa sedela moja najlepšia kamarátka Katka. Koncert sa začal... Hneď, ako začal istý pán rozprávať, som hovorila Katke: ,,Počuj Kati, nie je toto náhodou ten spevák zo skupiny AYA? Dosť sa mi na neho podobá, ale pochybujem, že je to on..." A ona mi na to odpovedala: ,,Hej, podobá sa na neho, ale tiež si nemyslím, že by to bol on..." A tak sme to nechalli tak...
A tak rozprával a rozprával, a už som vedela, že tento koncert nie je iba pomôckou toho, že by som nemusela byť v škole.
Veľmi ma upútalo jeho rozprávanie, to aké mal skvelé názory, a hlavne to, akou ,,rečou,, k nám hovoril. Jednoducho som vedela, že tento koncert proste nie je zbytočný!
Hovoril nám o tom, ako vníma dnešný svet, ako sám na vlastnej koži pocítil, samé dno, v ktorom nám pomáhajú TÍ SKUTOČNÍ PRIATELIA!!! No jednoducho ma bavilo, počúvať ho. Odoznela prvá pieseň, aj keď som texty tých piesní nepoznala, po pár sekundách som si vyťukávala rytmus každej z nich, piesne mali však okrem chytľavého rytmu naozaj pekné a pravdivé slová.
Takto sa hrali piesne, odzneli ďaľšie skvelé názory a silné príbehy... V istých chvíľach som sa prichytila so slzami v očiach...
Medzi svojím rozprávaním spomenul jedno meno. Meno, ktoré vynášal do nebies, hovoril o ňom, že je to človek, ktorý si zaslúži, aby počul - klobúk dolu - . Bol to pán Schwandtner. Tento človek, zachránil mnoho ľudských životov, ktoré sa pomaly chystali na iný svet a to kvôli drogám! Hovoril nám o ňom, že pomáha ľuďom, ktorí majú problémy s drogami a je naozaj obdivuhodné, že dokázal svojím dobrým srdiečkom zachrániť toľko ľudských životov! Na koncerte nám dal jednu stránku : www.drogy.blog.sme.sk .
Povedal nám, že ak chceme môžeme navštíviť túto stránku, kde sa nachádza množstvo silných ľudských príbehov. Nedalo mi to, tak som prišla domov, išla som na internet a už aj som bola na tejto stránke. Prvé čo som urobila, som si prečítala zopár týchto príbehov a aj keď som vedela, že v dnešnom svete, na Slovensku sa dejú mnohé veci, vedela som, že ľudia majú problémy najrozličnejšieho druhu, ale až keď som si prečítala riadky z príbehov uvedených na tejto stránke som pochopila, čo všetko nás obklopuje. Asi ako každý teeneger, som si myslela, že mám neviem ako zlý život, aj keď problémy z nás ma úplne každý, ale teraz mám už 18 rokov, nehovorím, že som úplne dospelá, ale keď si tak spätne prehrávam moju pubertu, a to, čo som si pred pár dňami prečítala na tejto stránke, čudujem sa sama sebe. Naozaj sú tu silné príbehy. Keď som ich dočítala, jediné čo zo mňa vyšlo bolo,,WOOW,, a nechápavo som pozerala na moj notebook. Potom, som si povedala, že napíšem rovno pánovi Schwandtnerovi a poďakujem sa mu, za všetkých, ktorým pomohol. Aj keď sama som problémy s drogami nikdy nemala, nikdy som ich neskúsila a ani skúsiť nechcem, cítila som potrebu, poďakovať sa mu. A zároveň som mu napísala, že ak môže nech povie aj pánovi Lettrichovi, že som mu naozaj vďačná za slová, ktoré povedal na koncerte, že ma nesmierne zaujal a potešil tým, že robí tak dobrú vec, pre ostatných ľudí. Iste že, jedným koncertom sa asi problémy s drogami nevyriešia a nebudú mať za výsledok to, že nikto si žiadnu drogu nezoberie, ale ako povedal sám pán Lettrich, že bude rád, ak aspoň jeden študent odíde z koncertu s pocitom, že to za to stálo, už len pre to, som šťastná, že som na ten koncert išla a práve tento koncert ma prinútil o tejto problematike, ale aj o mnohých iných rozmýšľať. S pánom Schwandtnerom som si už zopár mailov vymenila a iba z nich vám môžem povedať, aký mám z neho pocit. V živote som ho nevidela, naživo som sa s ním nerozprávala, ale LEN z mailov viem, že je to človek s neskutočne dobrým a veľkým srdiečkom, ktoré rozdáva naozaj pre všetkých. A toto isté si myslím aj o pánovi Lettrichovi. Naozaj úžasní ľudia, ktorých mená si budem pamätať. Aj tento článok je vlastne výsledkom písania si s pánom Schwandtnerom a som rada, že som vám sem mohla napísať...
Tento koncert myslím trval cca 2 hod. No v živote mi dve hodiny neubehli tak, ako teraz, veľmi rýchlo. K záveru koncertu, sa skupina ktorá hrala predstavila. A ten spevák, ktorý ma tak upútal bol naozaj Bosris Lettrich zo skupiny AYA. Vtedy sme sa s Katkou na seba pozreli a začali sme sa smiať. No je to spevák, ktorý má, ako som už povedala skvelé názory a super hlas a perfektne hrá na gitare. Keďže sa o hudbu zaujímam, tento článok dúfam nebude posledné, čo môžem v tomto smere urobiť. Chcela by som zložiť pieseň o tomto celom, o drogách, o tom, ako je dobré mať vôkol seba ľudí, na ktorých s anaozaj mlžeme spoľahnúť. Dúfam, že sa mi to podarí...
K záveru môjho článku by som chcela povzbudiť všetkých, ktorí máte nejaké problémy, aby ste ich začali riešiť a dúfam, že ľudí s ťažkými problémami bude stále menej a menej. A tiež ešte použijem vetu z koncertu, ktorú povedal Boris Lettrich: ,,Verím, že čoskoro zvíťazí dobro nad zlom!"

Tak som zatelefonoval tomu úžasnému hudobníkovi a rozprávačovi, ktorý dokáže tak zaujať túto božskú bytosť a jej kamarátku Katku. Po chvíli sme si cez telefón potykali a dohodli sme sa, že ma navštívi. Mali by sme spojiť svoje sily, veď sa nám jedná o tie isté veci. Dúfam, že pri tom bude pomáhať aj Mirka. Veď takú múdru, dobrú a krásnu bytosť by som samozrejme chcel mať na našej strane barikády.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chcete vedieť, kde sa rodia také bytosti, no predsa pri Topoľčanoch!

Dám sem aj Mirkine fotky, aj keď riskujem, že pod týmto článkom dnes asi nebude diskutovať veľa chlapcov, lebo budú mať zaslintané klávesnice a nebudú im fungovať

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Drogy (Vlado Schwandtner)

Drogy (Vlado Schwandtner)

Bloger 
  • Počet článkov:  64
  •  | 
  • Páči sa:  2x

O problémoch mladých, ich rodín a hlavne o nebezpečenstve závislostí. Tiež o tom, ako predchádzať životným katastrofám, prípadne ako ich úspešne riešiť.Prvý kolektívny blog na SME.Tento blog budú svojimi článkami zaplňovať rôzni autori, ktorí sa dostali do problémov s drogami, alebo majú k tomuto problému čo povedať. ZÁZEMIE - úžasné združenie, kde som podpredseda Zoznam autorových rubrík:  Články našich detíČlánky rodičov našich detíČlánky príbuzných našich detíDenníkyVšeobecnéRaperus anonymus narcoticusDobrá víla ZuzkaJÚLIA FUČÍKOVÁ

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu