reklama

Tri riadky

Dnes ráno som si našiel v chodbe položený papier veľkosti A4. Zo začiatku som si ho ani nevšímal. Začal som sa o ten papier zaujímať až vtedy, keď mi Zuzana povedala, že to je pre mňa od akéhosi „modzka“. Keď som počul tú prezývku „modzek“, roztriasol som sa a najprv som si to ani nechcel prečítať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Totiž modzek je prezývka kamaráta, ktorého poznám od základnej školy a vždy sme boli veľmi dobrí, ak nie najlepší kamaráti. Až dovtedy keď sa naše cesty rozišli kvôli pervitínu. Potom som si s ním už nemal čo povedať. Bral som ho ako slušáka, s ktorým nemám o čom...a teraz mi niečo napísal.


Text správy:


Mareka poznám od základnej školy a keď som čítal, čo napísal mal som slzy v očiach! Marek vie aké to bolo vonku! A ja na to všetko môžem len povedať, že aj ja som na neho hrdý a držím mu palce!
Modzek

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď som si túto krátku správu prečítal, nevedel som, či mám plakať alebo smiať sa. Čítal som si to znova a znova, až kým som to nevedel naspamäť. Robilo mi to veľmi dobre. Následne, keď opadol dobrý pocit, začalo sa vo mne niečo ozývať. Bolo to svedomie. Tomuto človeku som spravil veľa zlého. Pamätám si, že naposledy keď sme sa videli, som ho poslal do p.....


A preto je pre mňa tento človek človekom s veľkým Č. Dokázal na to všetko zabudnúť a ešte ma takýmto spôsobom aj povzbudil. Je to skutočný kamarát.

Drogy (Vlado Schwandtner)

Drogy (Vlado Schwandtner)

Bloger 
  • Počet článkov:  64
  •  | 
  • Páči sa:  2x

O problémoch mladých, ich rodín a hlavne o nebezpečenstve závislostí. Tiež o tom, ako predchádzať životným katastrofám, prípadne ako ich úspešne riešiť.Prvý kolektívny blog na SME.Tento blog budú svojimi článkami zaplňovať rôzni autori, ktorí sa dostali do problémov s drogami, alebo majú k tomuto problému čo povedať. ZÁZEMIE - úžasné združenie, kde som podpredseda Zoznam autorových rubrík:  Články našich detíČlánky rodičov našich detíČlánky príbuzných našich detíDenníkyVšeobecnéRaperus anonymus narcoticusDobrá víla ZuzkaJÚLIA FUČÍKOVÁ

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu