reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Drogy (Vlado Schwandtner)

Drogy (Vlado Schwandtner)

Bloger 
  • Počet článkov:  64
  •  | 
  • Páči sa:  2x

O problémoch mladých, ich rodín a hlavne o nebezpečenstve závislostí. Tiež o tom, ako predchádzať životným katastrofám, prípadne ako ich úspešne riešiť.Prvý kolektívny blog na SME.Tento blog budú svojimi článkami zaplňovať rôzni autori, ktorí sa dostali do problémov s drogami, alebo majú k tomuto problému čo povedať. ZÁZEMIE - úžasné združenie, kde som podpredseda Zoznam autorových rubrík:  Články našich detíČlánky rodičov našich detíČlánky príbuzných našich detíDenníkyVšeobecnéRaperus anonymus narcoticusDobrá víla ZuzkaJÚLIA FUČÍKOVÁ

reklama

Články rodičov našich detí

Pochod II

Drogy (Vlado Schwandtner)

Pochod II

Nielen deti, aj rodičia sú obeťami drog. Niekedy dokonca ešte väčšími ako ich deti, čo fyzicky drogy berú. Príbehy tých matiek sú niekedy naozaj veľmi akčné. Je ťažké ľúbiť svojho potomka, keď sa v ich byte stretnú tri mafie a prídu vymáhať peniaze, čo si od nich napožičiaval syn na drogy ako sa to stalo v inom príbehu. Alebo keď sa od svojej dcéry nakazíte hepatitídou, lebo si oholila nohy maminou žiletkou a táto choroba v matkinom veku je ťažko liečiteľná a po pár rokoch smrteľná. Pokračovanie príbehu tejto matky mi dnes ráno prišlo e-mailom. Od napísania prvého článku ubehol mesiac. Tá mama počas tejto krátkej doby prišla o všetko a zostala z nej len zničená chuderka. Teraz je asi rad na mne, aby som situáciu vyriešil. Tak sa asi stane, že jedna mama sa ocitne „na liečení“ u nás namiesto svojho syna a bude sa učiť, ako naďalej milovať svojho najblížnejšieho napriek tomu, že  už nastavila aj druhé líce a padli ďalšie facky.

  • 17. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 699x
  • 15
Pochod

Drogy (Vlado Schwandtner)

Pochod

O mamách sa hovorí, že ak už naozaj nevládzu, ešte stále sa na nich dá orať. Lenže aj mamy majú svoj limit, svoje krajné hranice. Táto mama, čo mi dnes poslala svoj článok na uverejnenie je v situácii, keď na ňu prišla krízová reakcia. Stáve sa to skoro každej. Po rokoch strachu, stresu a zúfalstva zrazu urobím s ich ratolesťou krátky proces a nazvem všetky veci pravými menami. Svinstvo je zrazu svinstvo. Láska zrazu prestane byť najušľachtilejším citom, lebo nespĺňa najzákladnejšie kritérium. Nie je obojstranná. Prestáva byť láskou a stane sa napríklad aj nástorjom záhuby vlastného syna. Ale nach to radšej prerozpráva tá mama.

  • 11. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 566x
  • 7
Môj stratený syn sa pomaly vracia

Drogy (Vlado Schwandtner)

Môj stratený syn sa pomaly vracia

Že vraj nezvládnuteľný a bezcitný chlapec! Volá sa Marek a je beznádejný narkoman, ktorý už nereaguje na nič pozitívne. Áno, boli časy, keď bol miláčikom nielen rodičov, ale aj o dosť starších sestier. Tie staršie, už vydaté sestry majú také pätnásťročné dievčatá, ktoré boli do svojho „ujka“ zamilované a pýšili sa ním pred kamarátkami. Dokonca jeho fotku nosili v peňaženkách. Lenže to bolo už dávno, pradávno a odvtedy, čo začal brať drogy je postrachom celej rodiny. Už všetci stratili nádej. Mama bola asi pred dvoma týždňami u nás priniesť nejaké veci pre Mareka. Vlastne bola iba vo vedľajšej ulici a igelitku nechala zavesenú na kľučke, zavolala mi na mobil a rozpačito sa ospravedlňovala, že nepríde dovnútra, lebo sa BOJÍ. Svojho syna! Dnes, po jej druhej návšteve, už ozajstnej, mi poslala e-mail a poprosila o jeho uverejnenie na mojom spoločnom blogu.

  • 29. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 130x
  • 5
Rok môjho syna 1

Drogy (Vlado Schwandtner)

Rok môjho syna 1

(Príbeh mamy, ktorá ma požiadala o jeho zverejnenie.) Rok môjho syna nenájdete v žiadnom kalendári, ale pre mňa ním navždy bude tento rok. Začal sa veľmi optimisticky, prežila som ťažký zápal pľúc a po dvojmesačnom hltaní antibiotík, niekoľkých desiatkach litrov infúzií intravenózne a hektolitroch čaju intrahrdlózne som sa pomaličky vracala do normálu.

  • 19. dec 2005
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 3 713x
reklama
SkryťZatvoriť reklamu